Uusia mahtavia jäsenetuja!

30.1.2020

Oletko jo TuLaRan jäsen? Suurimmalle osalle lienee jo kopsahtanut vuoden 2020 jäsenmaksu postilaatikkoon. Ja jos et ole vielä jäsen, nyt kannattaa liittyä! SRL:n tarjoamien jäsenetujen lisäksi meidän seuramme omat jäsenedut ovat loistavia, kiitos upeiden yhteistyökumppaneiden:

• Kylpylän sisäänpääsy 10 €/jäsen, Levi Hotel Spa
  • 15 euron hyvitys jokaisesta Konijänkältä ostetusta 10-kortista (vapaamuotoinen hakemus seuran sähköpostiin)
  • Harkinnanvarainen valmennustuki seuran järjestämästä valmennuksesta 20 €/ratsukko/valmennus (vapaamuotoinen hakemus seuran sähköpostiin).
  • Harkinnanvaraisesti matkakorvaus 0,20 €/km 1-tason ja sitä korkeampien tasojen kilpailumatkoista Lapin läänin alueella (vapaamuotoinen hakemus seuran sähköpostiin)
  • Edullisemmat kengitykset, Tomi Oulujärvi/Konijänkkä
  • Selvityksen alla seuran kisahuovat ja hihamerkit

Olethan myös jo tutustunut uuteen Kipaan? Vanhat tunnukset ja salasanat eivät enää toimi, vaan jokaisen pitää itse luoda uudet. Jos aiot kilpailla seuratason kisoissa, muista myös hankkia 10 euroa maksava E-lupa. Lupa ei välttämättä päivity aivan heti tietoihisi, joten parempi olla sen kanssa liikkeellä jo ennen kuin kisat ovat nurkan takana.

Seuran vuosikokous pidettiin tammikuussa. Pöytäkirjasta näet, mistä kokouksessa keskusteltiin ja mitä päätettiin.

Uuden hallituksen kokoonpano

Kaikki jäsenedut