Jäseneksi

Jäseneksi liittyminen on helppoa!

Liity jäseneksi täyttämällä SRL:n lomake. Valitse lomakkeen pudotusvalikosta Tunturi-Lapin Ratsastajat ry ja haluamasi jäsenlaji.

SRL lähettää laskun jäsenmaksusta kotiisi. Jäsenyys astuu voimaan, kun jäsenmaksu on maksettu. Jäsenyys on voimassa kalenterivuoden.

25.5.2018 voimaan astunut EU:n tietosuojauudistus (GDPR) koskee myös Suomen Ratsastajain Liittoa ja Tunturi-Lapin Ratsastajia. GDPR:n myötä SRL ja TuLaRa ovat tehneet uudistuksia jäsentensä tietosuojan osalta. Lisätietoa löydät 23.5.2018 julkaisemastamme uutisesta.

Jäsenedut 2021

Tunturi-Lapin Ratsastajien jäsenenä saat jäsenlajista riippumatta alennusta seuran järjestämistä valmennuksista sekä muista tapahtumista. Esimerkiksi sääntökoulutus on seuran jäsenille maksuton. Saat samalla Suomen Ratsastajainliiton tarjoamat jäsenedut:

• Pohjola Sporttiturva urheiluvakuutus, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille.
  • Hippos-lehti seitsemän kertaa vuodessa.
  • Voit suorittaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä.
  • Voit osallistua ratsastuskilpailuihin.
  • Voit osallistua toimihenkilökoulutuksiin ja toimia koulutuksen jälkeen tuomarina, ratamestarina, stewardina jne.

Lisäksi voit hyödyntää useiden yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut.

Näiden lisäksi TuLaRan jäsenetuja ovat:

• Kylpylän sisäänpääsy 10 €/jäsen, Levi Hotel Spa
  • 15 euron hyvitys jokaisesta Konijänkältä ostetusta 10-kortista (vapaamuotoinen hakemus seuran sähköpostiin)
  • Valmennustuki seuran järjestämästä valmennuksesta 20 €/ratsukko/valmennus (vapaamuotoinen hakemus seuran sähköpostiin)
  • Harkinnanvaraisesti matkakorvaus 0,20 €/km kilpailumatkoista, maksimikorvaus 50 €(vapaamuotoinen hakemus seuran sähköpostiin)
  • 20 € korvaus seuravaatteesta, jossa seuran nimi tai logo. Logo voit pyytää seuralta (korvauksesta vapaamuotoinen hakemus seuran sähköpostiin)
  • Edullisemmat kengitykset, Tomi Oulujärvi/Konijänkkä

Jäsenmaksut vuonna 2021

Juniorit*   52€
Seniorit    59€

Perheenjäsen** juniori* 28,50 €
Perheenjäsen**    32 €
Kannatusjäsen***    28 €

Kaikilta uusilta seuran jäseniltä peritään 5€ liittymismaksu.

*Juniorit kuluvana vuonna 18v. täyttävät ja sitä nuoremmat.

**Perheenjäsenellä (asuu samassa taloudessa ns. täysjäsenen kanssa) on samat jäsenedut kuin normaalijäsenellä, lukuun ottamatta Hippos-lehteä sekä oikeutta saada kansallinen kilpailulupa ja toimihenkilöoikeudet.

*** Kannatusjäsenenä sinulla on oikeus osallistua seuran omiin tapahtumiin, mutta et saa mitään liiton jäsenetuja.

Jäsensihteeri

Tunturi-Lapin Ratsastajien jäsensihteerinä toimii Sani Kontogeorgas. Jäsensihteerin kautta hoituvat jäseneksi liittyminen, kilpailuluvat, osoitteen muutokset jne. Jäsensihteerille voi laittaa s-postia osoitteella tunturilapinratsastajat@gmail.com

Muistathan anoa kilpailuluvan ajoissa jäsensihteeriltä. Liiton ohjeen mukaan luvan käsittelyyn kuluu noin kaksi viikkoa! Kipan kautta ei voi ilmoittautua kisoihin, jos lupa ei ole voimassa.

Tukijana Kuukkeli-lehti

Tunturi-Lapin Ratsastajien toimintaa sponsoroi Kuukkeli-lehti/Luova Media Oy. Kuukkeli on matkassa Ylläksen alueen urheilu- ja kulttuuritapahtumissa, urheilukilpailuissa ja erityisesti paikallisten lasten- ja nuorten liikuntatoiminnassa.