Hyvää uutta vuotta Tularan jäsen!

19.1.2019

Tunturi-Lapin Ratsastajat ry piti vuosikokouksen 14. tammikuuta 2019. Kokouksessa päätettiin sääntömääräisistä asioista.

Tälle vuodelle olemme suunnitelleet paljon toimintaa. Tässä joitain alustavia päivämääriä (tarkista aikataulu lähempänä):

• 1.5. vappuna heppanaamiaiset ja leikkimielinen tallikisa
  • 8.6. harjoitustason maastotaitokisat
  • 7.7. viralliset 1-tason estekisat
  • 10.8. matkaratsastuskilpailut
  • 16.-18.8. Lähi-Tapiola GP retkelle ja talkoilemaan
  • 25.8. harjoitustason koulukisat
  • 15.9. viralliset 1-tason estekisat

Toivottavasti näemme tapahtumissa ja kisoissa – olet myös tervetullut talkoilemaan.

Jos kilpailet aktiivisesti, pistäthän tämän merkille: TuLaRan jäsenet voivat anoa seuralta tukea erilaisiin tarkoituksiin, kuten koulutuksiin, valmennuksiin tai kilpailuista aiheutuviin kuluihin. Seuran hallitus päättää korvauksista tapauskohtaisesti. 2-tason kilpailuissa sijoittuville jäsenilleen seura maksaa kilpailun osallistumismaksun.

Olethan yhteydessä, jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää. Ajankohtaisista asioista tiedotamme sekä verkkosivuillamme että Facebookissa.

Heppaterveisin,

TuLaRan hallitus